
و مستحب است در سجده آخر نافله ها در هر شب و به ويژه در شب جمعه، هفت مرتبه خوانده شود:اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِوَجْهِكَ الْكَرِيمِ، وَ اسْمِكَ الْعَظِيمِ، وَ مُلْكِكَ الْقَدِيمِ، أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تَغْفِرَ لِي ذَنْبِيَ الْعَظِيمَ، إِنَّهُ لا يَغْفِرُ الْعَظِيمَ إِلّا الْعَظِيمُ.
خدايا از تو مي خواهم به نگاه بزرگوارانه ات، و نام بزرگت، و فرمانروايي ديرينه ات، كه بر محمد و خاندان او درود فرستي، و بيامرزي گناه بزرگ مرا، چه گناه بزرگ را جز آمرزگاري بزرگ نمي آمرزد.

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: شنبه 22 دی 1397 ساعت: 8:03