
پرسش مراجع :سلام ؛حدود یک ماهی میشودکه مزاحم تلفنی, دارم لطفا"مراراهنمایی بفرماییدکه اگر شکایت کنم،دادگاه چه جرمی رابرای شخص مزاحم درنظر می گیرد ؟

پاسخ کارشناس مشاوره, و حقوق,, :علیکم سلام طبق ماده 867 قانون جدید مجازات اسلامی،هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت, نماید علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب به حبس از 1 تا 6 ماه محکوم خواهد شد.
( تفسیر:طبق مقررات خاص شرکت مخابرات،خط فرد مزاحم برای بار اول به مدت 1هفته قطع و برای بار دوم به مدت 2ماه و برای بار سوم به صورت دائمی قطع خواهد شد. )

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 5:28