
مدتهاست تصمیم گرفته ام
هر گاه کسی را نخواستم یا از او رنجیدم
یا دلم را شکست به یاد روزی باشم که ممکن است
هرگز در دنیا نباشد آن روز را مرور می کنم
آن قدر که نبودنش را باور کنم بعد در ذهنم غمگین می شوم
و شاید یک عزاداری ذهنی هم برایش می گیرم
و بعد آرزو می کنم کاش بود و از او می گذشتم
بعد به خودم می گویم حالا او هست
حالا پس ببخش و فراموش کن .
از بخششم شاد می شوم و از بودن او شادتر
و برایش آرزوی سلامتی می کنم و حتی برای رفع بلا از
ظلمی که روا داشته اند برایشان صدقه هم می دهم .
به همین راحتی این فرمول آرامش من است .
هر چند این گذر ساده را دیگران حمل بر نیاز و نادانی بدانند ،
ولی حداقل خودم روحی بی کینه و آرام دارم .
چه روش خوبی اینجوری مثل من زود پیر نمیشید !!!

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: مشاوره و مهارت های زندگی,مشاوره مهارتهای زندگی,مشاوره و آموزش مهارت های زندگی, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 13:46