
ان شاءالله امروز جمعه تا ساعاتی دیگرعازم کربلا به نیّت ظهور آقا امام زمان علیه السّلام به نیابت از جمیع محبین و شیعیان از ازل تا ابدقربهً الی الله هستم .

چگونه سپاست گویم یا حسن بن علی ایها المجتبی یا کریم اهل بیت
که این کنیز و خادمه ات را
هدیه کربلایم ارزانی داشتی ؟!! و به خادمی زوّار برادرت پذیرفتی !!
هنوز هم باور ندارم!!!


سلام علیکم دوستان و همراهان وبلاگ
حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام
ان شاءالله فردا نایب الزیاره
و دعاگوی مومنین و مومنات وخادمه زائران ارباب در کربلای معلی خواهم بود .



با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن
امام جعفر صادقعلیه السلام

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: خداحافظی, نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 15:39