
پرسش مراجع :با سلام
ما مدت ۳سال درخانه ای مستأجر بوده ایم.۱سال است که مالک قرارداد تمدید نکرده است. دوماه قبل به ما درخواست تخلیه داد و ما هم تخلیه کردیم. حال پول رهن مارا نمیدهد که انرا بدهکار خانه جدید هستیم. چه باید بکنیم خودمان میتوانیم به میزان طلب خانه را رهن دهیم و پولمان را برداریم. ودر این ۳ سال ملک را به کسی دیگر فروخته است و میگوید او بدهی من رابدهد پول شمارا میدهم او نیز ندارد وبرای اجاره به مبلغی که کسی نمیگیرد گذاشته است. چه باید بکنیم. اگر ما اقدام قانونی کنیم فکر کنم پول به نوه ام برسد و به کار ما نیاید. چه باید بکنیم. باتشکر

پاسخ کارشناس حقوق : علیکم سلام
شما باید دادخواست به طرفیت مالک بدهید و هرمالی که از وی در دسترس دارید را به میزان طلبتان توقیف نمایید که این امر مستلزم طی تشریفات قانونی می باشد .
موفق باشید.

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: مشاوره,محقوق,درخواست,منزل, نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 18:51