

خدایا
چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم :
الهی العفو ... که عفو و بخششت را می طلبم
اما باز هم جلوی نفسم را نمی گیرم و همچنان خود را می بینم و لاغیر! چگونه شرمسارت نباشم، در حالیکه هر چه جور و جفا از من می بینی باز هم رشته ی مهر و دوستی ات را نمی گسلی و رهایم نمی کنی؟ چگونه ادعای بندگی کنم، در حالیکه خود می دانم عبد تو نبودم و بنده ی نفس بودم؟ اما مهربان خالقم ... تنها چیزی که می توانم بگویم این است که با همه ی شرمندگی هایم ادعا می کنم که بنده ی تو هستم و تنها کلامی برایت بگویم که نکند عمر به سر آید و این کلام را نگفته باشم : خدای من ، ساده بگویم ... دوستت دارم و بجز تو پناهی و یاری ندارم!! خدایا قلبم تشنه نور و عشق توست هر روز به افكار و آرزوهایم بیا به رویاهایم، در خنده هایم و اشكهایم از سر رحمتــت در فراموشی هایم پدیدار شو به عبادتم، به كار، زندگی و مرگم بیا خدایا ... یاریم كن تا به این مقام برسم كه احساس كنم كه كسی از من غنی تر نیست زیرا از عشق و شادی برخوردارم یاریم كن تا به این مقام برسم كه فقط تو را داشته باشم و لطف و عشق تو مرا لبریز كندنه عشق زمینی هایی که اگر عشقی هم باشد مرا برای خودم نمی خواهندو خواستنشان نیز زمان و مکان دارد ... به این مقام برسم كه بگویم: ای دردها و سختیــها و مشکلات، وقتی كه خدا شهریار قلب من است هیچ گزندی به من نمیرسد همه چیز میگذرد مانند رویا می آیند و می روند من در شادیِ بدون مرگی هستم و ترسی ندارم زیرا كه او در قلب من ساكن است و سایه جاودانه او بر روح من حكمــفرماست ... و اینک دستم را بر آستانت بلند می کنم که دستگیرم باشی تو همانی که من می خواهم . پس مرا همان کن که تو می خواهی ...
خدایا به یادم بینداز که ...
ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺷﺎﺩﯼ،ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺧﺪا
ﻣﻮﺍﻗﻊ سختی،ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺧﺪﺍ
ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺁﺭﺍمش،ﭘﺮﺳﺘﺶ ﺧﺪﺍ
ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ،ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ
ﻭﺩﺭﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻮﺍﻗﻊ : تشکر ﺍﺯ ﺧﺪﺍ
خانه ام آکنده از عطر و نور خدایی ات باشد . آمین

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 18:44