مشاوره ، مذهبي ، حقوق : آیا لازم است که ما وصیتنامهمان را ثبت محضری کنیم یا نه؟

خرید بک لینک

سؤال سیزدهم؛ آیا لازم است که ما وصیتنامهمان را ثبت محضری کنیم یا نه؟
جواب:بله، علاوه بر اینکه حتماً باید شاهد عادل باشد، ولی امروزه که ثبت هست،ثبت محضری کنیم. خدا مرحوم آیت الله بروجردی را رحمت کند. با عظمتی که داشتند وقتی میخواستند از دنیا بروند، روزهای قبل فرموده بودند: بگویید محضری بیاید من وصیتنامهام را محضری کنم. گفتند: شما اصحاب،یاران و هفتصد شاگرد خوب دارید. گفتند: نه میخواهم محضری کنم. محضری کردن یعنی اینکه آنچه شما نوشتی، امضای شما این را تأیید میکند. ده، بیست هزار تومان هم خرج گواهی امضاء است که امضای شما را تأیید میکند و آن امضاء میماند. حتماً کسانی که اموال قابل توجهی دارند این کار را انجام بدهند.

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:1 توسط خادمه حسنیه |
حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...

ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 2:59

صفحه بندی