سؤال یازدهم؛ آیا وصی ما باید عادل باشد یا نه؟
جواب: ما داریم وصیت میکنیم، بعد از مرگ باید وصی داشته باشیم، کسی که اجرا کند.حتماً باید مورد وثوق باشد. عادل که بخواهیم پشت سرش نماز بخوانیم لازم نیست ولی باید به او اعتماد داشته باشیم. یک وقت شما به فرزندت اعتماد داری بسم الله، فرزندت این کار را انجام بدهد. اگر به فرزندت اعتماد نداری به همسایههایتان بده، به یک آقای دیگر بده.
سوال : وصی میتواند جزء ورثه باشد؟
جواب : میتواند باشد، میتواند نباشد. الزامی ندارد که وصی من از وارثین من باشد. ولی مورد وثوق باشد. مورد اعتماد باشد.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:10 توسط خادمه حسنیه |
حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 2:59