سؤال دهم؛ تأخیر در عمل به وصیت جایز است یا نه؟
جواب: نه، جایز نیست. ببینید مرحوم آیت الله احمدی میانجی میفرمودند: مجالس فاتحهای که میگیرند، بزرگداشت زندهها است نه بزرگداشت آن مرده. من در شهرستانی بودم، آقایی که همراه من بود، گفت: من جمع زدم چهارده میلیون تاج گل آوردند. اینها بزرگداشت زنده است، اگر میخواهید این بیچاره که از دنیا رفته، بزرگداشت و احترامش است که روز اول وصیتنامهاش را باز کنید. پس تأخیر در عمل به وصیت جایز نیست. هنوز جنازه روی زمین است وصیتنامه را باز کنید. ببینید پدر چه خواسته است؟ چه نوشته است؟ وصیت مشخصی دارد، آنها را عمل کنید.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:12 توسط خادمه حسنیه |
حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 2:59