مشاوره و مهارت زندگی : شما نام همسرتان را به چه نامی در گوشی خود ذخیره کرده اید ؟

خرید بک لینک

عکس و تصویر سلاااااااااام فرکانس مثبتی هاااا ... امروز سه شنبه : 94/05/06 ***** همراه با چند جمله ...

شما نام همسرتان را به چه نامی در گوشی خود ذخیره کرده اید ؟

نتیجه تصویری برای عکس نوشته 118 کوچه معشوق ماست

دوستی می گفت : من نام همسرم را چون خودم از خانواده ساداتم با نام داماد زهرا (س) ذخیره کرده ام ، و هر گاه از او دلگیر می شوم ، تصمیم می گیرم که با یک پیامک به او اعلام کنم . تا چشمم به نام ذخیره شده می خورد ، خجالت زده می شوم ، که برا که می خواهم این گله ها را بنویسم . و همین حس باعث میشه تا آرام گرفته و متن پیام ارسالی تغییر کنه ، و همسرم نیز مرا با نام دختر زهرا (س ) ذخیره کرده ، تا او هم هر گاه دچار تزلزلی شد ، یادش باشد که من امانت الهی حضرت در نزد اویم و مورد سوال خداوند نسبت به این امانت قرار خواهم گرفت ، دوستی دیگر می گفت : من نام همسرم را بخاطر عشقی که به اهل بیت دارد ، خادم اهل بیت ذخیره کرده ام ، تا یادم باشد که مبادا خدای ناکرده کلامی ناپخته بگویم که موجب رنجش او و اهل بیت قرار بگیرد . دوستی دیگر می گفت : من نام همسرم را به کد ابجد امامی که ارادت خاص دارد و دارم ذخیره کرده ام تا به حرمت این علاقه مشترک خدای ناکرده در کلامم و پیامهایم بوی بی محبتی داده نشود . و حداقل خصوصیات اخلاقی آن امام را داشته باشم .

نتیجه تصویری برای عکس نوشته کلمه نَفَس ویسگون

دوستی دیگر می گفت من با نام نفس ذخیره کرده ام ، تا یادم باشد که بدون حضور او من نیز زنده نخواهم بود و همسرم با نام آرامش ذخیره کرده تا یادش باشد من آرامش روحی او هستم ، مبادا با نپختگی این آرامش را از دست بدهد .

و دوستی دیگر می گفت : همسرم مرا با کد عددی بیست ذخیره کرده ، پرسیدم چرا ؟ گفت : چون بهم گفته تو در همه چی بیست هستی . راستی شما با چه نامی ذخیره کرده اید و چقدر به نامی که ذخیره کرده اید پایبندید ؟ اگر تا به امروز به نامهای معمولی بوده ، خوب است به یمن میلاد کریم اهل بیت و حرمت او نامهایی زیبا و یا اعداد ابجدی کد معصومین ذخیره نماییم تا حداقل در هنگام ناراحتی یادمان باشد ، او کسی است که مرید و عاشق آن معصوم است . پس اگر خطایی هم دیدیم به حرمت آن معصوم ببخشیم . یا علی دست بکار شوید ، به چه نامی ذخیره کردید ؟

عکس و تصویر صبح را با کلمات انرژی بخش و مثبت اغاز کنید تا روزتون پر از شادی ...

ای جونم چه اسمهای قشنگی منم بزرگ بشم میذارم تا یادم نره که با هم بودن و با هم موندن چه ارزشی داره . نظر شما چیه ؟

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...

ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 18:22

صفحه بندی