شاید فردایی نباشد ...

سلام علیکم : دوستی می گفت در جر و بحثی که با همسرم داشتم و او به هیچ عنوان کوتاه نمی آمد ، گفتم دوستم بدار شاید فردایی دیگر نباشد ، او خندید و گفت : فردایی همیشه هست ، شاید ما نباشیم . و هر دو خندیدیم و گذر کردیم . به راستی به این فکر کرده ایم که شاید ما نباشیم و و یا او نباشد و دیگر فرصت جبرانی نباشد . زمان در پی ما و رو به اتمام و کم شده است . مهربانی ها را به تأخیر نیندازیم ، مهربانی به تأخیر افتاده شده مانند چای سرد شده است . ممکن است با آب جوشی گرمش کنیم . ولی تازه دم نیست .


حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 18:22