کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم مثل ساعت هایی که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و درمیان خواب وبیداری بر سرشان می کوبیم بعد می فهمیم که خیلی دیره شده .....سلام دوستان روزپنج شنبه تان بخیر پایدار سلامت خندان پر انرژی وموفق کامیاب باشید ...
چقدر محترمند آن مردانـ !!
" که اگر دختری و زنی را پسندیدند ..
در خانه اش را می زنند "و پس از آری گرفتن
تا پایان عمر در کنارش می مانند
نه خیانتی و نه دروغی
و نه توجیه بظاهر شرعی و قانونی ...
,
,
و چقدر حقیرند آن مردانی ... !!
" که روزها و سالها دختران و زنان را با رویای عشق و
دوست داشتن فریب می دهند .. !!
تا شهوات خویش را به قیمت قلب و آبروی
آن دختر ، و آن زن ارضا کنند " !!
و هر روز با یک ترفند و حیله و بیچاره دختران و زنانی که
بازیچه این هوسهای دوره ای اینگونه مردان ظاهر فریبند
زنی در خانه به خیال اینکه او تنها معشوقه و همسر است
و زنی دیگر در مکانی دیگر که فکر می کند
او تنها سوگلی و لیلی است
و زنی دیگر فریب خورده و منتظر که فکر می کند
روزی او پی بی فداکاری هایش خواهد برد
و این داستان برای مردانی هوسباز هر روز با یکی دیگر
و تنوعی دیگر همچنان ادامه دارد ...
تا روزی سر از رسوایی درآوردکه آن سرش ناپیدا
و در ناکجا آباد باشد ...
چون شنیده اید که می گویند :
نزن در کسی را با انگشت می زنند درت را با مشت
و این مردان بدانند که :
همیشه سکوت زنان در برابر خیانت و دروغ آنان
نشانه ی تأیید حرف طرف و کارشان نیست ،
گاهی نشانه ی قطع امید از
سطح شعور اینگونه مردان است !!!
و زنان نیز بدانند :
کسی که پشت الاغ نشسته و باد به غبغب می اندازد
قطعا" وقتی سوار اسب شود دیوانه خواهد شد!
پس هیچگاه اسب اینگونه مردان نشوید !!!
که شما را بر زمین خواهد زد!!!