
عذاب وجدان ، بدتر از مرگ در بیابان سوزان است...البته اگر وجدانی مانده باشد!!
.ویکتور هوگو
ما همیشه یا جای صحیح بودیم ، در زمان غلط
و یا جای غلط بودیم ، در زمان صحیح !
و همیشه ، همینگونه یکدیگر را از دست داده ایم .پل استر
اگر برای کسی مهم باشی ،
او همیشه راهی برای وقت گذراندن با تو پیدا خواهد کرد ،
نه بهانه ای برای فرار ، و یا دروغی برای توجیه.
ارنستو ساباتو
غمناک ترین لحظه زندگی را از کسی تجربه می کنی که
شیرین ترین خاطرات زندگی را با او داشتی
شکسپیر
گاهی آدم می ماند بین بودن و نماندن،
به رفتن که فکر می کنی ،
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی اما ناگهان رفتاری می بینی که
انگار باید بروی ،
این بلاتکلیفی خودش نوعی جهنم است!
سیمین دانشور
حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: مشاوره و مهارت های زندگی,مشاوره مهارتهای زندگی,مشاوره و آموزش مهارت های زندگی, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 9:48