شکستن داریم تا شکستن
گاهی جسمت می شکند
گاهی روحت و
گاهی هم دلت
هرسه درد دارد
اما
گاهی بت درونت می شکند
این شکستن نه تنها درد ندارد
بلکه بسیار شیرین است و لذت بخش
حتما"تو هم شنیده ای که می گویند :
هرگاه دلت شکست خدایت را فریاد کن و
من اما می گویم هرگاه بت وجودت را شکستی
بخوان نام پروردگارت را
زمانی که شکستی آنگاه دیگر لذت نمی بری
از تعریف و تمجید هایی که ازت می شود
در آن هنگام غصه دار می شوی
چون تو خود می دانی که آن همه ای که گویند نیستی
شکستن وجود جرات می خواهد
شهامت می خواهد
تا برسی به اینکه :
در برابر عظمت خدایت
تو هیچی نیستی . . .