چقدر خوبه که آدم تمرین کنه صبور باشه

چقدر خوبه که آدم تمرین کنه صبور باشه
هر چند دیگران این صبوری را به حساب ضعف و یا نیاز
و یا حرف نداشتنت بگذارند.
این روزها شیوه جدیدی از صبر و تمرین می کنم
که روزگار خود خوب آموزگاری است
شنیده بودم که می گفتند این روزها باید همرنگ جماعت شددزد دروغگو کلاهبردار اگر نباشی انگ می بندند بهت
شنیده بودم که می گفتند چو خواهی نشوی رسوا
همرنگ جماعت شو اگر نشوی با انگ چسباندن رسوایت می کننند خدایا دستم را بگیر که زمینت ناجوانمردانه سرد است
از بغض فروخورده دارم می میرم
آهای آدمها من عین شما نمیشم صد سال حتی اگر رسوا شوم
همه خوبیهای این جهان برای شماها
اصلا" من بدم من هر چی که شما بگید
راحت باشید من کاری به کار شما ندارم چون معتقدم
زندگی قشنگه وقتی که سهمت به شکل زیبایی انجام بدی و کنار
بایستی و ببینی که دستهای پرتوان خداوند چه شکل قشنگی همه
کارهارو پیش می بره مدتها پیش یه اتفاقی افتاد
که کلی ناامید شدم ازدروغ قضاوت کردن عده ای
که پراَدایند وپر اِدعا اما به یه توضیح کوچولو اکتفا کردم
و بقیه رو سپردم دست خدا و بعد اززمان کوتاهی خدا به شکل
کاملا"استادانه همه چیز را سامان داد
و چهره های همه ی کسانی که
ادای دوست داشتن را در می آوردند به روشنی نشان داد.
خدایا این توانایی رو به من بده که بتونم بنده خوبی برات باشم
و همیشه همه چیز رو به دست تو بسپارم
چرا که تو به من موقع تولدم که بدرقه ام کردی گفتی ...
داری به دنیایی میری که غرورت را میشکنن
و به احساس پاکت سیلی میزنن!!!!!!
نکنه ناراحت بشی....!!!!
من تو کوله پشتیت عشق گذاشتم....... تا ببخشی!!!!!!
خنده گذاشتم........ تا بخندی!!!!!!!
اشک گذاشتم........ تا گریه کنی!!!!!!! و...
مرررررررگ گذاشتم........ تا بدونی دنیا ارزش بدی کردن نداره!!!!!!!!
من حسین و یارانش را گذاشتم تا ببینی
برای خوب ماندن و خوب کردن دیگران
باید ار همه هستی ات بگذری و مورد سرزنش قرار بگیری
پس خوب باش و خوبی کن !!!!!
خدایا کمکم کن در این دنیای وانفسا از کوله باری که تو برایم
تدارک دیدی استفاده کنم تا جانم آرام گیرد

حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام...
ما را در سایت حسنیه امام حسن مجتبی علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: مشاوره و مهارت های زندگی,مشاوره مهارتهای زندگی,مشاوره و آموزش مهارت های زندگی, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 13:56