
آیا در قرآن ، دلیلی برای شرکتدر راهپیمایی و تظاهرات داریم ؟ پاسخ: خداوند در قرآن می فرماید: «ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الكفّارولاينالون من عدوّنيلاً الاّ كُتِبَ لهم به عَملٌ صالح» هیچ حركت دسته جمعی كه كفّار را عصبانی كند، صورتنمی گیرد مگر این كه برای آن،پاداش عمل صالح ثبت می شود. آری، راهپیمایی هایی كه دشمنان اسلام ومسلمین را عصبانی كند، عمل صالح است.این راهپیمایی ها (بخصوص آنگاه كه از طریقوسایل ارتباطی و ماهواره ها منعكس می شود)اگر برای اهداف مقدسی صور...
ادامه مطلب
شکستن داریم تا شکستن xa0گاهی جسمت می شکند xa0گاهی روحت وگاهی هم دلت xa0هرسه درد دارد xa0اما xa0گاهی بت درونت می شکند xa0این شکستن نه تنها درد ندارد xa0بلکه بسیار شیرین است و لذت بخش xa0حتما"تو هم شنیده ای که می گویند : xa0هرگاه دلت شکست خدایت را فریاد کن ومن اما می گویم هرگاه بت وجودت را شکستی xa0بخوان نام پروردگارت را xa0زمانی که شکستی آنگاه دیگر لذت نمی بری xa0از تعریف و تمجید هایی که ازت می شودxa0 در آن هنگام غصه دار می شوی xa0چون تو خود می دانی که آن همه ای که گویند نیستی xa0شک...
ادامه مطلب