
xa0 xa0یکی از مراجعینم که ضربه احساسی و عاطفی از جماعت متظاهر به دوستی و وفا داری خورده بود می گفت : داشتم به این فکر می کردم آدما چقدر با اونی که ما راجبشون فکر می کردیم فرق داشتند ! آدما چقدر با اونی که ما احساس می کردیم از ما دور بودند ! آدما چقدر با اونی که ما در ذهنمان ساخته بودیم تفاوت داشتند! داشتم به این فکر می کردم آدم وقتی واقعیت ها را می بینه بعد از اون چطوری میخواد راجع به آدما خوب فکر کنه ! ؟ چقدر میتونهxa0خوش بین باشه ؟! تا کجا میخواد آدما رو باور کنه ؟! این وسط چه بلایی سر آن بُت...
ادامه مطلب