
سلام علیکم ، استادی داشتم که هر گاه در جلسه و یا بین دوستان اختلافی می شد ، می فرمود : اگه دو تا دزد و معتاد کنار هم بنشینند بهم میگن بیا عادلانه تقسیم کنیم ، بیا با هم بزنیم و نئشه بشیم . اما متأسفانه هر گاه دو فرد مذهبی کنار هم می نشینند هر کدام به دنبال تخریب آن دیگری است که مبادا یکی بالاتر رود . و می فرمود : حضرت ابراهیم با کفار و مشرکین و پیامبر اسلام صلوات الله علیه با کفار و مشرکین و منافقین جنگیدند و امام زمان (عج) که تشریف بیاورند با آخوندها و ملاها و مداحها و xa0مدعیان بظاهر دینداری ...
ادامه مطلب